Huittisten näyteikkunat järjestykseen

30.11.2018 - 05:08 Minna Karru
Porilaisen floristimestarin ja Suomen Kukkatarvike Oy:n markkinointivastaavan kädenjälkeä on Huittisissa nähty Desapissa, jossa hän on käynyt päivittämässä liikkeen visuaalisuutta.

Niina Minkkinen-Westerlund muistuttaa, että näyteikkuna luo liikkeestä ensivaikutelman. Sen pitäisi viestiä liikkeen brändiä, ajatusta ja ideaa.

–Hyvä olisi jos näyteikkuna muistettaisiin ajatella osana kokonaismarkkinointia. Niin, että näyteikkuna olisi samaa perhettä esimerkiksi verkkosivujen, liiketilojen ilmeen ja esimerkiksi kulloisenkin kampanjan kanssa.

–Joku kirkas ajatus olisi hyvä olla. Ei niin, että laitetaan sinne ikkunalle jotain ja jollain lailla.

Minkkinen-Westerlund muistuttaa, että näyteikkunan pitää tehdä vaikutus kolmessa sekunnissa.

Hän on sitä mieltä, että ikkunalla vähemmän on parempi kuin enemmän.

–Esille ei kannata laittaa kaikkea, silloin voi nimittäin käydä niin, että katsoja ei huomaakaan mitään. Olennaista on jonkun punaisen langan löytäminen. (..)

 

Huittisissa laitetaan tänä vuonna näyteikkunat järjestykseen. Leikkimielisen kisan järjestää kauppiasverkosto. Osallistujat ovat kauppiasverkoston jäseniä.

Suosikki-ikkunaa voi äänestää 30.11.–16.12. Palkintona on lahjakortteja. Äänensä voi antaa kupongilla tai nappaamalla kuva suosikki-ikkunastaan ja laittamalla se Hullun Yön Facebook-sivulle.

 

 

 

Lue jutut kokonaisuudessaan tämän viikon Lauttakylä-lehdestä
tai digilehdestä.
Lauttakylä-lehden voi tilata täältä.
Oletko jo ladannut Lauttakylä-lehden Raitti-mobiilisovelluksen?

Kommentoi asiallisesti

Kirjoita kommenttisi selkeästi ja napakasti. Loukkaavia, henkilöön meneviä tai vihamielisiä kommentteja emme julkaise. Toimitus lukee kommentit ennen julkaisua ja muokkaa niitä tarvittaessa.

Rakentavasti kriittiset, asialliset kommentit ovat tervetulleita.