Sukkarekka parasta yhteiskunnallista viestintää

07.03.2011 - 07:32 Minna Karru

Yhteiskuntaviestinnän yhdistys palkitsi viime vuoden parhaana yhteiskuntaviestintätekona Marttojen Sukkarekka-kampanjan. Sukkarekka kiersi 12 paikkakunnalla. Konkreettisena tuotoksena jaettiin villasukat 50 000 vastasyntyneelle.
Suuren suosion saavuttanut rekkakiertue jatkuu tänä vuonna Isoäidin tilkkurekkana.

Kilpailussa jaettiin myös kaksi kunniamainintaa.
Toisen sai Kela-Kerttu-kampanja ja toisen A-klinikkasäätiön Lapsen ääni -videokampanja sekä viittomakielinen päihdelinkki.
 

Kommentoi asiallisesti

Kirjoita kommenttisi selkeästi ja napakasti. Loukkaavia, henkilöön meneviä tai vihamielisiä kommentteja emme julkaise. Toimitus lukee kommentit ennen julkaisua ja muokkaa niitä tarvittaessa.

Rakentavasti kriittiset, asialliset kommentit ovat tervetulleita.