Ladataan ilmoitusta
Teema 13.10.2022 08:00Tilaajille

Some voi olla yksi keino nostaa maatalouden imagoa – arjen positiivisista hetkistä syntyy samaistumispintaa

–Jos maatalousyrittäjät eivät itse näytä mitä tiloilla tapahtuu, kuka sen sitten näyttäisi? Ehkä sosiaalisessa mediassa pelätään mahdollisia some-hyökkäyksiä. Negatiivisten kommenttien kirjoittamisen kynnys kuitenkin nousee, kun somessa ollaan esillä omilla kasvoilla, sanoo Avoin ja vastuullinen kotieläintuotanto – imago ja työvoima -hankkeen vetäjä Annika Eklöf.  Kuva: Minna Karru
–Jos maatalousyrittäjät eivät itse näytä mitä tiloilla tapahtuu, kuka sen sitten näyttäisi? Ehkä sosiaalisessa mediassa pelätään mahdollisia some-hyökkäyksiä. Negatiivisten kommenttien kirjoittamisen kynnys kuitenkin nousee, kun somessa ollaan esillä omilla kasvoilla, sanoo Avoin ja vastuullinen kotieläintuotanto – imago ja työvoima -hankkeen vetäjä Annika Eklöf. Kuva: Minna Karru
Minna Karru

Jatkuvaa kehittämistä. Mielenkiintoista teknologiaa. Rakkautta eläimiin. Ympäristöarvoja. Noin ajattelevat maatalousyrittäjät työstään.

Tilaajalle

Haluatko lukea koko artikkelin?

Artikkeli on luettavissa Lauttakylä-lehden tilaajille. Voit tilata myös vuorokauden lukuoikeuden kaikkeen lauttakyla.fi sisältöön 2,00 euron hintaisella tekstiviestillä.

Lue lisää

Paikalliset uutiset diginä - nyt vain 69 e/vuosi.

Tilaa