Asiakas saa sen merkin, jonka haluaa

19.09.2018 Jaakko Kauppinen, kauppias K-supermarket Lautturi

Haluamme pahoitella kauvatsalaisen asiakkaan kokemaa palvelua. Kyseessä ei ole Postin eikä myöskään kaupan yleinen linja.

Haluamme palvella asiakkaitamme aina mahdollisimman hyvin ja tästä syystä ohjeistuksenamme on antaa asiakkaalle juuri hänen haluamansa merkki koko esillä olevasta valikoimasta. Jos asiakas haluaa, hän voi saada yksittäisiä merkkejä postimerkkiarkeista, ellei halua ostaa kokonaista arkkia.

Kyseisessä tapauksessa kävi ilmi, että ohjeistus ei ole ollut kaikille myyjillemme täysin selvä asia. Tästä syystä kyseinen asiakaspalvelija oli toiminut tilanteessa tavalla, jolla hän toimi.

Olemme nyt varmistaneet, että asia on jatkossa kaikkien myyjiemme tiedossa.