Hyvällä palvelulla on suuri merkitys

05.09.2018 Asiakas

Itsekin kaupan alalla pitkän uran tehneenä arvostan hyvää palvelua. Meillä jokaisella on aina joskus huono päivä, sen ymmärrän, mutta se ei saa näkyä asiakkaille.

Olen ollut pitkään saman kaupan asiakas ja petyin pahasti palveluun, jota sain osakseni muutamalla peräkkäisellä käynnillä.

Meillä asiakkailla on vapaus valita, missä ostoksemme teemme ja niin äänestin jaloillani. Kilpailevassa kaupassa toimittiin toisin ja minut otettiin hyvin vastaan.

Vaikka luulisi, että pitkää asiakassuhdetta ei kovin herkästi katkaista, pienikin väärä ele saattaa sen aiheuttaa. Jos niitä osuu useampi peräkkäin, on ratkaisu helppoa.

Hyvä, palveleva henkilökunta on kaupalle kullan arvoinen.